HOTPLUS100
Laptopszalon Hotline +100
Elképzelhető hogy egy másik cikkszám alatt megtalálja az önnek megfelelő konfigurációt!
Kérem tekintse meg hasonló modelljeinket az alábbi linken!
Dell HOTLINE
„egy évig Veled”
Mostantól nem jelenthet problémát új laptopod beüzemelése és csatlakoztatása különböző eszközökhöz
Tartasz attól, hogy az újonnan vásárolt készülékedet haza szállítva nem tudod azonnal használni?
Sokunknak problémát jelent az üzembe helyezés, vagy a szükséges operációs rendszer telepítése, illetve az internethez való kapcsolódás első lépései.
A HOTLINE szolgáltatásunknak köszönhetően a fenti probléma gyorsan és azonnal orvosolható. A távkapcsolati támogatás keretében szakképzett kollégánk segít megoldani a felmerült problémádat, ezzel lehetővé téve az új készüléked által nyújtott előnyök mielőbbi kihasználását. A Laptopszalonnak célja, hogy Ügyfelei szükségleteit minél nagyobb megelégedés mellett szolgálja ki - a vásárlás pillanatában és azt követően is. Ennek érdekében a HOTLINE használatával problémádra azonnali választ kapsz anélkül, hogy további időt és pénzt pazarolnál egy jó szakember felkutatására. A szakképzett kollégánkkal telefonon és skpye-on is felveheted a kapcsolatot.
A HOTLINE szolgáltatás új gépek mellé rendelhető meg. A választott csomagban foglalt percek felhasználásának ideje egy év, mely időtartam alatt a szaktanácsadás ingyenesen** érhető el,
hétfőtől péntekig, 08:00 és 18:00 óra között
Laptopszalon HOTLINE száma: 20/801 0000
Skype: laptopszalon_hotline
Amire biztosan választ kapsz a HOTLINE segítségével:
- üzembe helyezés (kiút a kábelek útvesztőjéből),
- Microsoft operációs rendszereivel (Windows Vista, Windows 7, Windows 8) első indítása, aktiválása
- mobil vagy szélessávú internet kapcsolat illetve router beállításai (az internetszolgáltatók által biztosított szerződésre szükség lehet)
- böngészők, levelezések beállításai,
- nyomtatók, szkennerek és különböző szokványos eszközök és perifériák beállításai,
- hiányzó driverek felkutatása és telepítése,
- egyéb beállítások,
- segítség adatmentésben: DVD-re, külső merevlemezre,
- egyszerűbb hibák feltárása,
- tanácsadás a víruskeresőkkel kapcsolatban.
Az alábbi csomagjaink közül választhatsz:
1. Csomag 100 perc – 4 900Ft
2. Csomag 200 perc – 8 900Ft
3. Csomag 300 perc – 12 900Ft
Az egyes csomag megnevezések a bennük foglalt percdíjat tartalmazza, amelynek felhasználására egy év áll rendelkezésére.
** A telefonköltség minden esetben a fogyasztót terheli, annak átvállalását a Laptopszalon nem vállalja.
A Dell Hotline szolgáltatás igénybevételére csak végfelhasználók jogosultak.
Hogyan működik a távsegítség?
A távsegítség a Team Viewer nevű program segítségével működik, amely távoli asztal-elérést biztosít az Ügyfélszolgálati munkatársunknak számítógépedhez. Ezen folyamat végrehajtásához internetkapcsolatra lesz szükséged.
Nincs más dolgod, mint az alábbi linken található Team Viewer Quick Support programváltozatát futtatni. (Nem szükséges telepíteni, elegendő csak elindítani.)
//www.teamviewer.com/hu/download/index.aspx
A megnyitást követően kapsz egy azonosítót és egy jelszót, amelyeket megadva munkatársunk hozzáfér számítógépedhez és megmutatja az egyes beállításokat, műveleteket. Ezek után már Te is bátran elvégezheted.
Fontos, hogy ez csak egyszeri hozzáférést biztosít az Ügyfélszolgálat számára számítógépedhez, amint véget ér a folyamat és ezárjod a programot, a kapcsolat megszakad. A Laptopszalon Kft. adatvédelmi feltételeinek értelmében az Ügyfélszolgálat munkatársai nem használják fel a segítségnyújtási folyamatból származó információkat illetve nem férnek hozzá a jövőben a számítógépen található fájlokhoz sem.
Amennyiben mégis bizonytalan lennél, javasoljuk a program segítségével kérj új jelszót, amellyel teljes mértékben kizárod a hozzáférést a korábbi jelszóval. Az alábbi illusztráció megmutatja, hogy ezt hol tudjod megtenni.
Kiszállítási idők: amennyiben a fenti táblázatban bármely üzletünkben az "Azonnal" információ szerepel, akkor az adott terméket a 14:00-ig leadott rendelés esetén már másnapra ki tudjuk küldeni, illetve személyesen átvehető az üzletben a nyitvatartási idő alatt. Ha 1-3 nap szerepel, akkor másik üzletben illetve főraktáron elérhető a termék, ebben az esetben maximum 3 munkanapon belül tudjuk küldeni a csomagot. Amennyiben "érdeklődjön telefonon" státusszal jelölt termékről van szó, úgy általában 5 munkanap alatt tudjuk kiküldeni a csomagot.
További információkért kattints ide