Hírek, tesztek

Garanciális feltételek

Dell laptop garancia

Lehet helyszíni és szerviz garancia. Erről tájékoztatást a garancia levél, illetve a Dell Magyarország tud adni.
 

Garanciális szervizek:

  • Laptopszalon Kft. (Pécs)
  • Laptopszalon Kft. (Debrecen)
  • Laptopszalon Kft. (Pest)
  • Laptopszalon Kft. (Szeged)
  • Laptopszalon Kft. (Győr)
  •  
  • Getronics szerződött partnerei országosan (Budapest, vidéki nagyvárosok)

  • Telefonszám: 06 20/404-2242


    HP (Hewlett Packard) laptop garancia

    Garanciális szervizek:

  • Laptopszalon Kft. (Pécs)
  • Laptopszalon Kft. (Debrecen)
  • Laptopszalon Kft. (Pest)
  • Laptopszalon Kft. (Szeged)
  • Laptopszalon Kft. (Győr)
  •  
  • C-szerviz (Budapest) és szerződött partnerei országosan: Ajka, Budaörs, Debrecen, Dunaújváros, Eger, Esztergom, Gödöllő, Győr, Jászberény, Kecskemét, Miskolc, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Sopron, Szeged, Székesfehérvár,     Szolnok, Szombathely, Vészto, részletek itt: http://www.cszerviz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=79
  • Garanciaidőn belüli és garanciaidőn túli telefonos ügyfélszolgálat business laptopok esetében: 06 1/382-1111 (Hétfő - Péntek : 08:30 - 18:00, kivéve ünnepnapokon)

    A gyártó hivatalos garanciális oldala: http://welcome.hp.com/country/hu/hu/contact/contact_us.html


    Acer laptop garancia

    Pick Up garancia (UPS futárszolgálattal)
    Magyarországi központi szerviz száma: 06 1/555-5200
    Közép-európai szerviz központ: Brno

    A gyártó hivatalos garanciális oldala: http://www.acer.hu/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=h...

    Szerviztámogatás igénylése: http://www.acer.hu/acer/wr-resource/2259084493/upload/E0Entity13/1/Acer_Cervice_Center.pdf


    Toshiba garanciális szervizek

    Toshiba Support telefonszáma, ahol lehet kérni a hibás készülék szervizbe szállítását: 06 40/811-811 - Toshiba helpdesk center

  • Laptopszalon Kft. (Pécs)
  • Laptopszalon Kft. (Debrecen)
  • Laptopszalon Kft. (Pest)
  • Laptopszalon Kft. (Szeged)
  • Laptopszalon Kft. (Győr)

  • Atlantis Computer (Budapest)

    Technotrade országos hálózata: Budapest, Eger, Gyor, Nagykanizsa, Nagykorös, Nyíregyháza, Pécs, Sopron, Szarvas
    Részletek itt: http://www.technotrade.hu/elerhetosegeink

    Toshiba garancia regisztráció: http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/vpoWarrantyRegHome.do?service=CE


    Apple garancia

    ISTYLE Kft.
    1061 Budapest Andrássy út 4.
     

    Fujitsu (Fujitsu-siemens) laptop garancia

    Központi szám: 06 1/999-0380

    Garanciális szervizek:

  • Laptopszalon Kft. (Pécs)
  • Laptopszalon Kft. (Debrecen)
  • Laptopszalon Kft. (Pest)
  • Laptopszalon Kft. (Szeged)
  • Laptopszalon Kft. (Győr)
  •  
  • C-szerviz (Budapest) és szerződött partnerei országosan: Ajka, Budaörs, Debrecen, Dunaújváros, Eger, Esztergom, Gödöllő, Győr, Jászberény, Kecskemét, Miskolc, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Sopron, Szeged, Székesfehérvár, Szolnok, Szombathely, Vészto, 
    részletek itt: http://www.cszerviz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=79

  • Fujitsu partnerlista: http://hu.ts.fujitsu.com/services/partners.html

    A gyártó hivatalos garanciális oldala: http://support.ts.fujitsu.com/hu/support/index.html

    Packard Bell - 2év

    Utazó garanciás (háztól – házig)
    Budapesti ügyfélszolgálat száma
    Tel.: 06 1/577-7766
    http://www.packardbell.hu


    Samsung - 2év

    Budapesti szervizközpont
    Pécsi átvevőhely:
    Komlói út 34.
    Tel.: 06 72/238-937
    http://www.samsung.com/


    ASUS - 2év

    Utazó garanciás (háztól – házig)
    Budapesti ügyfélszolgálat száma
    Tel.: 06 1/272-0708 
    http://www.asus.hu/
     

    Jótállás, garancia

    A Fogyasztóvédelmi Törvény előírásainak megfelelően a 10.000 Ft bruttó ár feletti tartós fogyasztási cikkeket minden esetben legalább egy év jótállással forgalmazzuk. Esetenként a jótállás ennél hosszabb is lehet. Erről tájékozódhat áruházunkban a termékek főlapján, illetőleg a termékekhez csatolt jótállási jegyen.

    A fogyasztói szerződés keretében vásárolt, jelen jótállási jegyen feltüntetett új a Laptopszalon Kft. a vásárlás napjától számítva 12 hónapig a (151/2003. (IX.22.) kormányrendelet alapján kötelező jótállást vállal a termékre, amely a számla ill. a garanciajegy, címke bemutatásával a telephelyünkön érvényes. Az alkatrészek cseréjével a garancia idő nem hosszabbodik meg. A hatályos törvények értelmében a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a javítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

    A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:

    • Ha a hiba a vásárlás után a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerutlen kezelésnek, nem megfelelő kiegészítők, kellékek, adathordozók vagy szoftver alkalmazásának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezonek, mint például szennyezodés, folyadéknak, áramingadozásnak tulajdonítható okokból keletkezett.

    Mikor nem érvényesíthető a jótállás?

    • a szoftver újrainstallálása (kivéve a géppel vásárolt alap operációs rendszer újrainstallálása, a merevlemezes tároló meghibásodása miatti csere)
    • a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés, valamint a gumi és egyéb, természetesen kopó alkatrészek, tonerek, festékpatronok cseréje
    • a szoftver hibákra, köztük az előre installált programok hibáira, a szoftverek felhasználásával, alkalmazásával okozott esetekre, károkra, BIOS vagy FIRMWARE frissítésre.
    • Számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében


    A FENTI OKOKBÓL MEGHIBÁSODOTT TERMÉKEK JAVíTÁSI ILL. BEVIZSGÁLÁSI KÖLTSÉGE A JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMÁN BELÜL IS A VÁSÁRLÓT TERHELI.

    Figyelem! Amennyiben a vásárolt termék magyar nyelvű kezelési útmutatója kötelező karbantartást ír elő, ennek be nem tartása garancia megvonásával jár.