részletes keresés

Garanciális feltételek

Garanciális szervizek:

  • Laptopszalon (7623 Pécs, Közraktár u. 4/1.)

  • Telefonszám: +36203679412

    Dell laptop garancia

    Lehet helyszíni és szerviz garancia. Erről tájékoztatást a garancia levél, illetve a Dell Magyarország tud adni.


    HP (Hewlett Packard) laptop garancia

    Garanciális szervizek (EliteBook, ProBook):
    Aloha Informatika Kft. (Budapest) és szerződött partnerei országosan,
     
    További információk:



    A gyártó hivatalos garanciális oldala:
    http://welcome.hp.com/country/hu/hu/contact/contact_us.html

     

    Acer laptop garancia

    Pick Up garancia (UPS futárszolgálattal)
    Magyarországi központi szerviz száma: 06 1/555-5200
    Közép-európai szerviz központ: Brno

    A gyártó hivatalos garanciális oldala: http://www.acer.com/ac/hu/HU/content/service-contact

    Szerviztámogatás igénylése: http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=HU&LID=HUN&OP=1#_ga=1.264052484.969141944.1452689945


    Toshiba garanciális szervizek

    Toshiba garanciális szervizek


    FixDirect Kft. (Budapest):
    http://www.fixdirect.hu/ 

    Toshiba garancia regisztráció: http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/vpoWarrantyRegHome.do?service=CE


    Apple garancia

    ISTYLE Kft.
    1061 Budapest Andrássy út 4.
     

    Fujitsu (Fujitsu-siemens) laptop garancia

    Fujitsu (Fujitsu-siemens) laptop garancia

    Központi szám: 06 1 999-0380
    Garanciális szervizek: SERCO Kft. (Budapest)

    Elérhetőségüket a garancia levélen, illetve az alábbi linken találja:
    http://www.serco.hu/portfolios/fujitsu-garancialis-szerviz/
     


    Samsung - 2év

    Budapesti szervizközpont
    Pécsi átvevőhely:
    Komlói út 34.
    Tel.: 06 72/238-937
    http://www.samsung.com/hu/microsite/szervizpontok/


    ASUS - 2év

    Utazó garanciás (háztól – házig)
    Budapesti ügyfélszolgálat száma
    Tel.: 06 1/272-0708 
    Hiba bejelntő: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/h/
     

    Lenovo - 2 vagy 3 év

    Lenovo termékekre típustól függően 2 vagy 3 év garancia vonatkozik.
    Lenovo garancia http://shop.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/?menu-id=inform%C3%A1ci%C3%B3_%C3%A9s_kapcsolat_szerviz%C3%BCgyekben

    MSI - 2 év

    Szerviz elérhetőség: http://www.albacomp.hu/szerviz-elerhetoseg


    Jótállás, garancia

    A Fogyasztóvédelmi Törvény előírásainak megfelelően a 10.000 Ft bruttó ár feletti tartós fogyasztási cikkeket minden esetben legalább egy év jótállással forgalmazzuk. Esetenként a jótállás ennél hosszabb is lehet. Erről tájékozódhatsz áruházunkban a termékek főlapján, illetőleg a termékekhez csatolt jótállási jegyen.

    A fogyasztói szerződés keretében vásárolt, jelen jótállási jegyen feltüntetett új az It Shop Kft. a vásárlás napjától számítva 12 hónapig a (151/2003. (IX.22.) kormányrendelet alapján kötelező jótállást vállal a termékre, amely a számla ill. a garanciajegy, címke bemutatásával a telephelyünkön érvényes. Az alkatrészek cseréjével a garancia idő nem hosszabbodik meg. A hatályos törvények értelmében a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a javítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

    A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:

    • Ha a hiba a vásárlás után a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerutlen kezelésnek, nem megfelelő kiegészítők, kellékek, adathordozók vagy szoftver alkalmazásának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezonek, mint például szennyezodés, folyadéknak, áramingadozásnak tulajdonítható okokból keletkezett.

    Mikor nem érvényesíthető a jótállás?

    • a szoftver újrainstallálása (kivéve a géppel vásárolt alap operációs rendszer újrainstallálása, a merevlemezes tároló meghibásodása miatti csere)
    • a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés, valamint a gumi és egyéb, természetesen kopó alkatrészek, tonerek, festékpatronok cseréje
    • a szoftver hibákra, köztük az előre installált programok hibáira, a szoftverek felhasználásával, alkalmazásával okozott esetekre, károkra, BIOS vagy FIRMWARE frissítésre.
    • Számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében


    A FENTI OKOKBÓL MEGHIBÁSODOTT TERMÉKEK JAVíTÁSI ILL. BEVIZSGÁLÁSI KÖLTSÉGE A JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMÁN BELÜL IS A VÁSÁRLÓT TERHELI.

    Figyelem! Amennyiben a vásárolt termék magyar nyelvű kezelési útmutatója kötelező karbantartást ír elő, ennek be nem tartása garancia megvonásával jár.

    Okostelefon/Okosóra/Tablet Garancia

    Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

    A Garancia a vásárlástól számított 12 hónap. (a számla keltétől indul) Ez lehet gyártói vagy forgalmazói garancia.

    1. Gyártói garanciára közvetlen a gyártó vállal garanciát, amely bármelyik márkaboltban érvényesíthető, ilyen garancia legtöbb esetben az Apple(1év), Samsung(1 évnekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 2-4 hét a javítási idő) Samsung Magyarország 2019.10 havi döntése alapján nem javítja az Európai Uniós készülékeket), LG(1 év), HTC (1 évnekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 2-4 hét a javítási idő)), Huawei (2 év, nekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 2-4 hét a javítási idő), VIP Service szolgáltatás nem regisztrálható. CAT(1 év), Sony(1 év) termékekre van.  
    2. Mikor nem érvényesíthető a jótállás?
      - illetéktelen szoftvertelepítési kísérlet, valamint az ebből eredő hardveres meghibásodások esetén.
      - a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés és beázás esetén.
      - számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében
      FONTOS!
      A fenti okokból meghibásodott termékek javítási illetve bevizsgálási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. A fent leírt költséget egy-egy gyártó, illetve a forgalmazó egyedileg állapítja meg.

    Forgalmazói Garancia:

    Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

    A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla keltének dátuma.

    Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

    -    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
    -    A nyugta vagy számla egy példánya
    Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

    A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.

    A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.

    A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.  A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
       
    A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 4-5 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

    Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (előbb minden esetben a forgalmazót értesítsék az info@laptopszalon.hu  email címen). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

    Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

    Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

    A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
        
    Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

    A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. A visszajuttatás határidőben történik, ha a terméket a fogyasztó a garanciális idő lejárta előtt eljuttatja cégünknek. (Kérjük, hogy még a garancia lejárta előtt 1 nappal érkezzen meg hozzánk a termék.) 

    Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.

    Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

    Minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyv