részletes keresés

Gyakori kérdések

Webáruház útmutató
 
Az új dizájn, az egyszerű kezelhetőség, mind-mind a laptopok egyszerű kiválaszthatóságát hivatott megkönnyíteni. Az új köntösbe bújt honlapunk temérdek információval fűszerezve, nem csak színvilágát tekintve újult meg, hanem a szerkezete is teljesen átalakult, amelynek eredménye az átláthatóság. Ennek és az interaktivitásnak, illetve a beépített intelligens keresőrendszernek köszönhetően az új honlap a mai elvárásoknak teljes mértékben megfelelő lehetőségekkel rendelkezik

Mivel több az új honlapunk?
 
• Bőséges információ a termékeinkről: Az általános leíráson túl, a laptopok lényeges összetevőit tartalmazó paraméterlista is segíti a vásárlókat a termékek kiválasztásában. A képgaléria - ahonnan a látogatók kedvükre válogathatnak - és videók – amelyek a laptopok kicsomagolásáról szólnak – a vizuális megjelenítéssel szintén megkönnyítik a döntést.
A lényeg: gyorsan, könnyen, egyszerűen hozzáférni a lehető legtöbb releváns információhoz.
 
• Egyszerű kezelhetőség: Az egyszerű, jól strukturált menüpontoknak köszönhetően a látogatók könnyen tájékozódhatnak a honlapon, ami a nagy választék miatt is kiemelt jelentőséggel bír. Felhasználás szerinti csoportosítás szintén a gyors és könnyű választást hivatott szolgálni.
 
• Áttekinthető felület: A honlap informatív mivolta ellenére is sikerült egy áttekinthető felületet létrehozni, a fentieken már említett egyszerű kezelhetőséggel, és a modernitással összhangban a letisztultság jellemző rá leginkább. Emellett a megújult honlap több fajta listanézetet ajánl fel, illetve a gyorsnézet lehetővé teszi a részletes nézetet úgy, hogy közben nem kell elhagyni az adott oldalt, így megkönnyítve a látogatók számára a gépek összehasonlítását. Ezen kívül a termékek adatlapján a jellemzőket statisztikai diagramok is szemléltetik, amelyek nagyon praktikusak, és a laptopok jellemzőit áttekinthetőbbé teszik.
 
• Intelligens keresőrendszer: A megújult általános és az összetett keresőprogramok lehetővé teszik, hogy - az adott termék bármilyen paraméterére rákeresve – szintén könnyen és gyorsan megtaláljuk a kívánt terméket. A keresést továbbá segítik a különböző szempontok, mint például a gyártó, típus, merevlemez vagy videokártya. Ha tudjuk, hogy mit keresünk, ez a legjobb módja, hogy pillanatok alatt megtaláljuk azt!
 
• Interaktív gyorsmenü: Gyorsaság és könnyű navigáció mindenekelőtt!
A kosártól, a hitel kalkulátoron és a kedvenceken át, az utoljára megtekintett termékekig minden gyorsan, könnyen elérhető.
A vásárlás során pedig lehetőség adódik arra is, hogy az egyes termékekhez ajánlott kiegészítőket akár egy kattintással a kosárba helyezzük. Ezt a metodikát követi a memória bővítésének kiválasztása is.

• Modern megjelenés: Ahogy egy szaküzlettől elvárjuk, hogy megteremtse a megfelelő légkört a vásárláshoz, úgy elvárható ez az interneten is, egy virtuális szaküzlettől. A Laptopszalon új honlapja esetében ez teljes mértékben megvalósult.
Az új köntös, egy modern, stílusos megjelenést tesz lehetővé, melynek színvilága is visszafogott, letisztult, így biztosítva kellemes felületet a vásárláshoz.

Miért pont a Laptopszalonban vásárolj?
 
  • Mert az ügyfélszolgálatunkon nem kereskedők, hanem hozzáértő informatikai szakemberek segítenek a választásban.
  • Mert szaküzletünk az összes hivatalos engedéllyel rendelkezik, ami önmagában is garancia lehet a korrekt és törvényes ügyintézésre is.
  • Mert 14 nap pénz-visszafizetési garanciát vállalunk a kiszállított laptopokra*.
  • Mert az általunk forgalmazott notebookok legtöbbjének garanciális szervize is vagyunk, ezért a noteszgépek bővítése könnyen lehetséges. (Dell, Lenovo, HP, Fujitsu Siemens, Albacomp, MSI ).
  • A nálunk vásárolt laptopok garanciális bevizsgálását 24 órás határidővel végezzük.
  • Mert az egyik leggyorsabb és legmegbízhatóbb piacvezető szállítmányozó céggel szállítatunk.
  • Mert a raktáron lévő noteszgépeket legtöbbször másnapi kiszállítással tudjuk kézbesíteni az ország egész területén.
 
* 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján a 8 napos visszavásárlási garancia kötelező
** az IT Shop Kft szállítási feltételei alapján
 
Gyakran ismételt kérdések:
 
Mi történik azután, hogy elküldtem a megrendelésem?
Kollegáink hamarosan (hétköznap 8-16h között) felveszik Veled a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdésed van a megrendelt eszközökkel kapcsolatban, akkor arra válaszoljanak.
 
Mikor kapom meg a megrendelésem?
Általában a megrendelést követő munkanap 8-17h között. Ez azonban függ a termék raktári állapotától, a fizetés módjától (előutalás esetén meg kell érkeznie a bankszámlánkra a termékek teljes vételárának) és a megrendelés idejétől is. A 15h után beérkező megrendeléseket már másnapra nem tudjuk kiszállíttatni.
 
Hogy tudom lemondani a megrendelésem?
Telefonon (+36203679498), vagy e-mailben (info_kukac_laptopszalon.hu) is lehetőség kínálkozik rá.
 
Az egy évnél hosszabb garancia az akkumulátorra is érvényes? 
Az akkumulátorra és a töltőre minden notebook esetén 1 évet vállal csak a gyártó.
Használt laptopok esetén 72 óra garancia jár az akkumulátorra.
 
Ha esetleg valami történne a laptoppal, a garanciával csak Önökhöz fordulhatok, vagy bármely Márkaszervizhez?
Természetesen hozzánk is, illetve az adott márka szakszervizéhez is fordulhatsz. Egyes gyártók telefonon hívható ingyenes számmal állnak a vásárlóik rendelkezésére.
Szerviz, támogatás: Mobil: +36203679412, 7623 Pécs, Közraktár u. 4/1., Nyitva tartás: H-P: 8-16, 
 
Hogy lehet megrendelni a termékeket a webshopban?
 A termékek menü pontra kattintva kiválaszthatod a terméket, majd a kosár gombra kattintva a termék bekerül a kosaradba. A kosár oldalon a pénztár gombra kattintva kezdődik a megrendelési folyamat. A folyamat legvégén - miután lezártad a megrendelést - lehetőség van egyéb közlendők (memória bővítés, más operációs rendszer, stb.) megadására is, ezt a "Megjegyzés" rovatba kell beírni. Ezt követően zárul le végleg a megrendelés folyamata. Ezek után kollégáink telefonon felveszik Veled a kapcsolatot, visszaigazolják a terméket, még egyszer pontosítják az adatokat. A megrendelés innentől válik hivatalossá.
 
Hogy lehet hozzájutni a megrendelt termékekhez?
Személyes átvétel esetén, előzetes egyeztetés alapján a terméket átveheted telephelyünkön.
 
Utánvét esetén a terméket az ExpressOne szállítja ki, melynek ellenértékét a futárnak kell kifizetned.
 
Átutalás esetén a termék akkor kerül kiszállításra, ahogy az ellenértéke a számlánkon megjelenik!
 
Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavam?
Ha hibás felhasználónevet vagy jelszót írtál be a belépésnél, megjelenik egy link: Elfelejtett jelszó   
Erre kattintva megadhatod e-mail címed, melyre elküldjük az új jelszavad.
 
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítás időpontja sokmindentől függ. A raktáron lévő termékeket már a megrendelés napján feladjuk, ezek 24 órán belül Nálad vannak . Egyéb esetben a szállítási határidő 2-3 munkanap, a kiszállítás pontos dátumát kollégáink közlik.
 
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Magyarország területén kiszállítás 500.000 forint felett INGYENES!!

További fizetési és szállítási információk itt találhatók.

Az akkumulátort ki kell vennem, ha töltőről használom?
Gyakori kérdés, a válasz nem. Az akku szünetmentes áramforrásként is üzemel, így pl. áramszünet esetén nem veszted el munkádat. Az akkut túltölteni nem lehet, nem gyullad ki. Élettartama se lesz hosszabb, ha nem használod. Az egyik gyártó hivatalos állásfoglalása erről az, hogy ha sokat használod töltőről, akkor hetente egyszer merítsd le 10%-ig – ne alá – majd töltsd fel újra.

Operációs rendszer nélkül vettem gépet. Járnak hozzá telepítő lemezek?
Az esetek jelentős részében a gyártók nem adnak ilyet a gépek mellé. Azonban laptop támogatási oldalán (pl. Dell Support) minden hivatalos drivert megtalálsz és azt ingyen letöltheted.
 
Operációs rendszerrel vettem gépet. Járnak hozzá telepítő lemezek?
Gyártótól és típustól függ. Az egyre gyakoribb az, hogy nem. Ugyanis a gép gyárilag előtelepített. Ebben az esetben egy rejtett partíción van a telepítő, azt speciális gomb megnyomásával érheti el, erről a gépkönyv ad tájékoztatást. Ilyenkor vagy egy Ön által korábban létrehozott állapotot állíthat vissza, vagy pedig a gyári alap állapotot. Vigyázzon! Mindkét esetben elveszhetnek adatai, gondoskodjon lementésükről!
Amennyiben mégis szeretne helyreállító lemezt készíteni, ezt könnyen megteheti. Minden gyártó mellékel egy szoftvert, melynek segítségével egy saját Windows-lemez készíthető (erről a gépkönyv tájékoztat).

Az operációs rendszerre is van garancia?
Semmilyen szoftverre nincs garancia (ritka, speciális kivételektől eltekintve), erről a licencszerződés pontos tájékoztatást ad telepítés előtt, melyet elfogadva folytatódik csak a telepítés.
 
Nem kaptam CD-t, jogtiszta a Windows program?
Igen. A jogtisztaságot a gépre ragasztott Windows matrica és a számla igazolja.
 
Karban kell tartani a laptopot?
IGEN! Minden gépet - legyen az autó, tévé, laptop – rendszeresen karban kell tartani. Laptopok esetében ez kb. fél év. Ennyi idő kell ahhoz, hogy akár még használat nélkül is a hűtő paszták kiszáradjanak, használat mellett pedig jelentős mennyiségű por halmozódjon fel a levegőből a hűtőrendszerben. Ahogy az autóban 10000 km után olajat kell cserélni, különben elromlik, a laptopnál fél évente javasolt ezt megcsináltatni szakszervizzel, mert elmulasztása költséges hibákhoz vezethet.

Pixel hibát látok a kijelzőn. Kicserélik?
A modern TFT monitoroknál elég gyakori ez a hiba ahhoz, hogy a javítása ne legyen gazdaságos, ezért a legtöbb gyártó nem vállal pixelhibákra teljes körű garanciát, hanem az ISO 13406-2 szabványt alkalmazza. Erről pontos és részletes leírást az alábbi internetes linken talál:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Pixelhiba
Emiatt – kivétel internetes vásárlás – pixel hibára hivatkozva nem lehet elállni a vásárlástól, illetve gépcserét kérni.
 
Elrepedt a kijelző, fedlap, burkolat, billentyűzet gombja stb. Garanciális?
Nem, ahogy minden fizikai sérülés bármilyen használati tárgy esetében sem az. Az ilyen jellegű hibákat térítéses javítás keretében lehet orvosolni. Javasolt a frissen vásárolt gépre biztosítást kötni.  

Keveslem az alap garanciát. Mit tudok tenni?
Ebben az esetben érdemes garancia hosszabbítást vásárolni, ami hosszú távra ad biztonságot, jelentős pénzt spórolva. A legtöbb gyártmányhoz elérhető a +1 év Laptopszalon garancia, amely a gyárinál kedvezőbb áron vásárolható meg. A garancia kiterjesztéseket a Laptopszalon oldalán a Kiegészítők menüpont alatt találod. http://www.laptopszalon.hu/#cat=garancia_kiterjesztes

Interneten keresztül vásároltam a terméket, de mégsem vagyok elégedett a megrendelt termékkel. Mennyi időm van visszaküldeni?
A Laptopszalonnál az online vásárolt termékek esetében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A terméket ilyen esetben a kézhezvételtől számított 14 napon belül sértetlenül, számlával együtt kell visszajuttatni a Laptopszalon címére.
További információk: http://www.laptopszalon.hu/14nap_elallas
Figyelem! A visszajuttatás költsége a vevőt terheli!
 
Az új laptopomhoz további kiegészítőkre lenne szükségem. Ezeket is megvásárolhatom a Laptopszalonban?
Természetesen, az általunk forgalmazott laptopokhoz vásárolhatók különböző kiegészítők. Ezeket a webáruházunk Kiegészítők menüpontjában találod. Amennyiben olyan termékre lenne szükséged, amely nem található meg kínálatunkban, vegyed fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és amennyiben beszerezhető a termék, adunk Neked egy árajánlatot.