részletes keresés

GaranciaASZF

Általános Szolgáltatási Feltételek

Általános:

Az akció 2019. november 15-től visszavonásig él.

Az akcióban viszonteladó nem vehet részt!

A garancia kiterjesztés kizárólag az IT Shop Kft. szervizében, illetve annak szerződött partnereinél vehető igénybe.

A kiterjesztett garancia igénybevétele egyidejűleg jelen szabályzatban foglaltak elfogadását is jelenti. A szervező fenntartja a kizárólagos jogot a szolgáltatás bármely okból történő részbeni vagy teljes módosítására, törlésére, felfüggesztésére és/vagy megszüntetésére.

Egyéb feltételek:

A garancia nem érvényes fizikai károk (törés, folyadék beömlés, túláram stb.) esetén.

 

1. Jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha az IT Shop Kft. vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba a rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.

 

2. A rendeltetés ellenes használat elkerülése céljából a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelt a gyártó. Kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati útmutatótól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.

 

Karbantartási munkák elvégeztetése a vásárló feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időn belül is a vásárlót terheli.

 

3. A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, a jótállási időn belüli illetéktelen beavatkozás.

4. A kereskedő a termék eladásakor köteles a jótállási jegyen és készüléken levő típus és gyári számot egyeztetni, a szerviz könyvet az eladás keltének feltüntetésével hitelesíteni (aláírás, bélyegző) és azt a vásárlónak átadni. A fogyasztó köteles a termék hibájának felfedezése után azt, a termék típusának és gyári számának, valamint a hibajelenség leírásának közlésével, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül bejelenteni.

A szerviz könyvön bármely szabálytalan javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után.

5. Az elveszett jótállási jegyet csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolása (pl. dátummal és bélyegzővel ellátott számla, szállítólevél) esetén pótoljuk. Az eladótól kérje meg az adatok pontos kitöltését.

 

6. A szerviz a javítást megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végzi el és törekszik arra, hogy mihamarabb elkészüljön vele.

7. Ez a készülék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, amennyiben erről a használati útmutató, működési leírás, felhasználói kézikönyv vagy egyéb dokumentum másképp nem rendelkezik.

 

8. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.

 

9. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.


10. Ezen garancia kiterjesztés nem hosszabbítja meg az akkumulátor és a hálózati adapter (töltő) gyári 1 éves garanciáját. A kiterjesztés a gyári garancia lejártának másnapjától számított egy évre szól, amennyiben érvényes szervizkönyvvel igazolja, hogy az éves karbantartások megtörténtek. Az a javításokkal, alkatrészek cseréjével, a szervizben töltött idővel nem hosszabbodik meg.