részletes keresés

+ 1 év garancia minden új laptophoz!

 A PLUSZ 1 ÉV GARANCIA minden új laptop mellé jár a LAPTOPSZALONNÁL!
 
A PLUSZ 1 ÉV GARANCIÁT minden vásárláskor automatikusan felajánljuk azok számára, akik új laptopot vásárolnak a Laptopszalonnál. Az érvényességhez csak annyi szükséges, hogy a tulajdonos a gyári garanciális időszakban évente egy alkalommal elhozza a készülékét egy díjköteles átvizsgálásra és tisztításra. A laptophoz tartozó szervizkönyvben pecséttel igazoljuk a karbantartás elvégzését. Így duplán jól jársz, mert egyrészt a rendszeres karbantartással megnöveled a készüléked élettartamát és teljesítményét, másrészt kapsz plusz 1 év garanciát, tehát legalább 3 évig biztosan nem kell lecserélni a laptopodat!
 
Ugye, hogy megéri, ha már egyszer ennyit rászántál egy új laptop vásárlására? ;)
 
Gyakori kérdések
 
Miért kell évente behoznom a laptopot?
 
A laptopok, notebookok olyan elektronikai eszközök, melyek a hosszú élettartam érdekében a rendeltetésszerű használat mellett megfelelő karbantartást igényelnek. Erről bővebben itt írtunk! Ezt az átvizsgálást és tisztítást amúgy is célszerű évente egyszer elvégezni ahhoz, hogy a gyártók által nyújtott garancia érvényes lehessen adott esetben. Ezért a Laptopszalon is csak azokra a készülékekre tud garanciát vállalni, ahol a tulajdonos igazolja, hogy felelősen gondoskodott arról. Ennek a legbiztosabb módja pedig az, ha évente egy alkalommal szakszerűen megvizsgáljuk és kitisztítjuk a laptopodat, amit a szervizkönyvben pecséttel is igazolunk. Igaz, hogy a szervizelés díjköteles munka, de a vásárló így is jól jár, mivel a karbantartás aktuális árához képest olcsóbban kapja meg ugyanazt a szolgáltatást, hozzájárul a készüléke élettartamának meghosszabbításához, és jogosulttá válik a PLUSZ 1 ÉV garanciára is, ami adott esetben vagy egyáltalán nem, vagy csak akár 20 ezer forintos felárért cserébe érhető el.
 
Mi az éves karbantartásnak a költségvonzata?
 
A +1 év garancia érvényesítéséhez szükséges tisztítás és karbantartás díja egységesen bruttó 6.900 Ft, bármelyik szervizünkben veszi igénybe a szolgáltatást. Tájékoztatásul, a gyártók által nyújtott garancia kiterjesztési lehetőségek díja átlagosan 30-40.000 Ft között mozog.
 
Hogyan történik a folyamat?
 
Új készülék vásárlása után egy évvel az éves karbantartásra eljuttatott készülék garanciáját automatikusan kiterjesztjük egy évvel. Az átvizsgálásra kijelöltük azt a konkrét időszakot, amikor a legcélszerűbb elvégezni ezt a munkát: a gyári garanciális évek utolsó két hónapja (2 év gyári garancia esetén 2 alkalom, 3 év esetén 3 alkalom). Értelemszerűen ez az időszak minden vásárlónak máskorra esik, hiszen a vásárlás napjától számítjuk a garancia érvényességét is.
 
Ezután a vásárlónak nincs más dolga, mint a kijelölt időszakokban vagy személyesen, vagy szerződött futárszolgálatunk (GLS) segítségével eljuttatni a készüléket a Laptopszalon bármelyik üzletébe (A futárszolgálat díja a honlapon kerül feltüntetésre, jelenleg bruttó 1500Ft utanként). Szakértő munkatársaink a laptopot lehetőleg azonnal, de legkésőbb 48 órán belül (munkanapok tekintetében) megvizsgálják. Minden olyan javítási munka esetén, amely többletköltséget jelentene a vásárló számára, előzetesen konzultálunk, jóváhagyás esetén az alkatrészt megrendeljük és törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre. A munka elvégzéséről részletes jegyzőkönyvet adunk, a vásárló pedig megkapja a pecsétet a laptophoz tartozó szervizkönyvbe. 
 
Nincs üzlet a lakóhelyem közelében, így hogyan oldjam meg a szervizelést?
 
Ebben is segítünk Neked: szerződött futárszolgálatunk kedvezményes, fix tarifával szállítja háztól házig a készülékedet, oda és vissza. Egy út ára 1500 Ft, és ha éppen nem jársz olyan város közelében, ahol van Laptopszalon üzlet, akkor így is biztosan olcsóbban jön ki a szállítás, mint amennyi az útiköltséged lenne.
 
Mi történik, ha más szervizbe viszem, vagy ha megbontom a laptopot?
 
Ahhoz, hogy biztosan tudjuk, a készüléket a legmegfelelőbb szakemberek vizsgálták, fontosnak tartjuk, hogy ezt a munkát mi magunk végezzük el. Így vállalhatunk azért garanciát, hogy a mi minőségi követelményeinknek megfelelően kerül elvégzésre a karbantartás. Tehát ha te saját magad, vagy egy másik szerviz bontja meg a laptopot, és esetleg nem a Laptopszalonnál vásárolt alkatrészekre cseréli ki a gyári alkatrészeket, arra az esetre nem tudjuk vállalni a plusz 1 év garanciát.
 
Mi történik, ha a gyári garancia időtartama alatt meghibásodik  az eszközöm?
 
A gyári garancia éveiben meghibásodó laptopot az egyébként is érvényes eljárás szerint szükséges a tulajdonosnak javíttatnia (az adott gyártó által szervizelésre kijelölt pontokon), ez azonban nem helyettesíti a plusz 1 év garancia érvényesítéséhez szükséges karbantartás elvégzését. Amennyiben a készüléked a karbantartásra kijelölt időszak alatt, vagy ahhoz közeli időpontban hibásodik meg, egyedi elbírálás alapján határozzuk meg a továbbiakat. Kérjük, ilyen esetben mindig vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal a szervizelés megkezdése előtt.
 
Mi történik, ha a gyári garanciaidő után meghibásodik  az eszközöm?
 
Amennyiben a tulajdonos rendelkezik két/három érvényes pecséttel (a gyári garancia éveinek számától függően) a szervizkönyben, jogosulttá válik a garancia érvényesítéséhez a készülék harmadik/negyedik évében. Ilyen esetben is szükséges a készülék eljuttatása üzleteink valamelyikébe, ahol munkatársaink bevizsgálják a készüléket, azonosítják a problémát és törekszenek az azonnali javításra, valamint elindítják az alkatrész beszerzését, amennyiben szükséges. A folyamat tehát megegyezik a gyári garanciális időtartam alatt történő meghibásodások esetében szokásos ügymenettel. Amennyiben a javítás nem lehetséges, a laptopod aktuális piaci értékével egyenértékű készülékkel (lehetőleg azonos típusú vagy tudású), vagy az annak megfelelő értékű vásárlási utalvánnyal kártalanítunk.