
A HP bejelentette új, globális partnerprogramját
A HP bejelentette legújabb globális programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus […]
A HP bejelentette legújabb globális programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.

A HP az Amplify programban egyszerre alkalmazza a legjobb partneri
gyakorlatokat, stratégiai eszközöket és szakmai képzéseket, ezekből az elemekből
pedig a partnerek könnyedén kiválaszthatják a számukra leginkább releváns
megoldást, amelynek segítségével elmélyíthetik kapcsolatukat a vásárlókkal. A
program két egyedi ágra, a Synergy és Power részekre osztható, és az
egyszerűsített kompenzációs szintekkel lehetővé teszi, hogy a partnerek
rugalmasan fektethessenek a hozzáadott értéket növelő fejlesztésekbe. A
rendszerben a befektetésekkel arányosan növekvő bónuszok érhetők el.
„A vásárlók manapság a könnyen
használható, automatizált és személyre szabottan működő rendszereket használják
a legszívesebben. Ebben a folyamatosan változó környezetben csak úgy
maradhatunk sikeresek, ha a vásárlók egyedi igényeihez és nem piacokhoz
igazítjuk a működésünket – mondta
el Takáts Kristóf, a HP Inc. Magyarország ügyvezetője. – A HP Amplify nem csak a
partnerek és a vállalat üzleti kapcsolatát egyszerűsíti, de utat mutat
számukra, amely mentén felkészíthetik az üzletüket a jövőbeli gazdasági
kihívásokra. Így, a digitalizációs trendekre reagálva, központi szerepet
játszhatnak a vásárlói döntések meghozatalában.”
A digitális élmények kora
A vásárlók viselkedése jelentősen átalakult az utóbbi időben, a megfelelő
termék megtalálásától a márkákkal való mindennapos interakciókig. Egyre több
terméket és szolgáltatást értékesítenek digitális csatornákon keresztül,
dinamikusan növekszik az e-kereskedelem, a különböző webshopok és online
piacterek szerepe. Mindeközben a technológia és a digitális átalakulás
lenyűgöző tempóban formálják át az üzleti modelleket is, az egyedi eladásokra
épülő klasszikus felfogás helyett a hosszú távú szerződéseken alapuló
szolgáltatások gyakorlata lesz általános.
Az IT iparágban és a HP értékesítési csatornái esetében ez azt jelenti,
hogy az eddig megszokott folyamatok már nem lehetnek sikeresek. A HP Amplify
programot azért hozta létre a vállalat, hogy elébe menjen a változásoknak és a
partnerek felkészítésével, valamint egy fogyasztóközpontú megközelítés
kialakításával előnyre tehessen szert.
„A HP és partnerei előtt egy
hatalmas lehetőség áll arra, hogy újraformálják az üzleti gyakorlatot és a
termékek piacra kerülésének útját – tette
hozzá Takáts Kristóf. – Ahhoz azonban, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget, ki kell javítanunk a
rendszer elégtelenségeit, a hibás gyakorlatokat és új üzleti modelleket kell felépítenünk.
Ezt az izgalmas változást együtt szeretnénk menedzselni, ezért olyan újításokba
fektetünk energiát, amelyek az egész HP-ökoszisztéma és a közösség javát
szolgálják.”
Teljesítmény, Képességek és Együttműködés

A progresszív piacrakerülési stratégiákat támogató rendszer a tranzakció-
és a szerződésalapú modellekhez is ideális lehet. A HP Amplify program egyes
elemei három pillérre épülnek, a teljesítményre, a szervezeti képességekre és
az együttműködésre.
Teljesítmény
A hagyományos sales-modellek
megváltozásával a viszonteladói kompenzáció szerepének is változnia kell. Az új
program továbbra is támogatja a kitűzött célok és az értékesítési volumen
alapján a partnereket, de ezen felül egy innovatív mérőszámokra épülő bónusz-rendszert
is bevezet. Az eladási folyamat támogatásához a rendszer figyelembe veszi a
partnerek stratégiai szemléletű aktivitásait, valamint az olyan adatokat, mint
a regisztrált volumen, az eladások átlagos értéke vagy az ügyfélmegtartás.
Képességek
A HP Amplify a bónuszok meghatározásához az árbevételen felül figyelembe
veszi a szervezet által elsajátított új képességeket is. Ilyen lehet a
digitális készségek fejlesztése, a szolgáltatásminőség növelése, az e-kereskedelem,
a többcsatornás értékesítés elindítása vagy a biztonságos adatkezelési
gyakorlatok használata.
Az új szervezeti képességek a partnerek igényei és a szektorban megfigyelt
vásárlói szokások szerint egyedileg alakíthatók, így személyre szabott megoldásokat
biztosíthatnak, ezzel pedig magasabb hozzáadott értéket is garantálnak. A HP
Amplify rendszerében bónuszokhoz juthatnak azok a partnerek, akik
befektetésekkel olyan képességekre tesznek szert, amelyekkel a digitális
kereskedelem által dominált világban is versenyképesek maradhatnak. Minél több
fejlesztés történik a biztonságos adatfeldolgozás, a termékek piacra juttatása
és az egyedi szolgáltatások terén, annál több tudásanyaghoz és bónuszhoz férhet
hozzá az adott partner.
Együttműködés
A közös sikerek elérésének érdekében elengedhetetlen a folyamatos
együttműködés a HP és partnerei között. A HP Amplify programot úgy tervezték,
hogy a piaci adatok elemzésével nyert értékes információk alapján új stratégiák
és innovatív megoldások születhessenek. A HP a digitális készségek fejlesztése
érdekében olyan területeken működik szorosan együtt a partnereivel, mint
például az automatizált megrendelések kezelése. A vállalat emellett megosztja a
partnerekkel piackutatási adatait a legfontosabb fogyasztói visszajelzésekről,
hogy ezzel is biztosítsák a vásárlók magas szintű kiszolgálását a különböző
csatornákon.
Az egyedi fogyasztói adatoknak és kimutatásoknak köszönhetően a partnerek versenyképessége tovább nőhet, hiszen pontosabban tervezhetnek, és ezzel javulhat az egyes vásárlások minősége is. A vásárlók kiszolgálása egyszerűbbé válhat az automatizált készletkezelésnek, termékvisszavételnek és a holisztikus adatfeldolgozásnak köszönhetően. Ezek az új generációs szolgáltatások tovább építik a vásárlók, a partnerek és a HP között régóta fennálló jó kapcsolatot.
HP Amplify Impact

A HP elkötelezett a fenntartható technológiai fejlesztés mellett, amely
minden érintett életére pozitív hatással van, ez a mentalitás pedig az üzleti
stratégia mellett a mindennapi működést is átjárja. A HP és partnerei hosszú
távon is jelentős hatást szeretnének elérni az innováció és a fenntartható
növekedés támogatásával. Az új globális program kiterjesztéseként ezért a HP elindítja
a HP Amplify Impact-et is, amelynek keretében a partnerek csatlakozhatnak a
vállalathoz különböző fenntarthatósági célok elérésében.
- A bolygóért: Egy körforgásos,
alacsony karbon-lábnyomú gazdaság létrehozása - Az emberekért: Az emberi jogok
tiszteletben tartása, a jólét támogatása az értéklánc minden szintjén és egy
sokszínű és befogadó szervezeti kultúra létrehozása - A közösségért: Edukációs és
gazdasági lehetőségek biztosítása a helyi közösségek tagjainak, az alapvető
szükségletek ellátása mellett
Azok a partnerek, akik
csatlakoznak az önkéntes alapú célkitűzésekhez, külön képzéseken vehetnek részt
és támogatást kapnak a HP-tól a megfelelő egyéni célok kitűzéséhez és
eléréséhez. A HP Amplify program 2020. november 1-én indul, további részletek a
dátumhoz közelebbi időpontban lesznek elérhetők.
A HP Amplify
partnerprogramról további információ a HP Sajtóközpontjában érhető el.
A HP Inc-ről
A HP Inc.
olyan technológiákat alkot, amelyek megkönnyítik életünket bárhol, bármikor. A
nyomtatókból, PC-kből, mobileszközökből, különféle üzleti megoldásokból és
szolgáltatásokból álló portfóliónk segítségével lenyűgöző élményeket teremtünk.
További információ a http://www.hp.com oldalon található.

Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait
Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon...

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik
Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan...

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz
A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már...

AMD hivatalos közlemény: nem lesz kripo-bányászat elleni korlátozás az RX 6000 kártyákban
Habár az AMD Radeon RX 6000 szériája nem a legjobb választás kriptovaluta-bányászatra, a cég megerősítette, hogy nem fogják korlátozni...