
Egységes márkanevek a Fujitsunál
A Fujitsu globális szinten egységesíti PC termékkínálatát, mostantól elég csak egy-egy márkanevet megjegyezni mindenkinek, aki a gyártó termékeit keresi
A Fujitsu három globális termékcsoportban – a LIFEBOOK noteszgép-, az ESPRIMO asztaligép- és a CELSIUS munkaállomás-sorozatban – egységesíti PC-kínálatát, és globális támogatási struktúrája integrálásával gondoskodik róla, hogy ügyfelei a világ minden pontján ugyanolyan magas szintű támogatást és szervizt vehessenek igénybe.
A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacán forgalmazza népszerű LIFEBOOK noteszgépeit. Az energiahatékony ESPRIMO asztali PC-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint – Japán kivételével – az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti.
A három termékcsoport a 2010-es pénzügyi év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép- és az FMV-TEO szórakoztató PC-sorozatot.
A terméknevek eredete, logók és szlogen
A LIFEBOOK elnevezés a Fujitsu ügyfelekkel ápolt szoros kapcsolatára utal – a cég az otthoni felhasználóktól a vállalatokig, életre szóló noteszgép-szállító partner (LIFE PARTNER) kíván lenni minden ügyfélszegmens számára. Az ESPRIMO név a Fujitsu megbízható asztali gépeihez társított jellemzők – az „ESPRIT”, „EXPRESS” és „PRIME” (kb. intelligencia, gyorsaság, tökéletesség) – összevonásából született. A CELSIUS elnevezés azt fejezi ki, hogy a Fujitsu munkaállomásai a komoly követelményeket támasztó és dinamikus működési környezetben is tartós teljesítményt nyújtanak.
A kínálat egységesítésével párhuzamosan a Fujitsu a terméklogókat is frissíti!
Globális márka globális ügyfeleknek
A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A globális PC-üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC-terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében. A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintű ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.
forrás: FUJITSU sajtóközlemény

Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait
Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon...

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik
Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan...

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz
A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már...

AMD hivatalos közlemény: nem lesz kripo-bányászat elleni korlátozás az RX 6000 kártyákban
Habár az AMD Radeon RX 6000 szériája nem a legjobb választás kriptovaluta-bányászatra, a cég megerősítette, hogy nem fogják korlátozni...