részletes keresés

Megváltozott a Lenovo szervizfolyamata

Frissítve: 2017-09-25 01:04:59
Létrehozva: 2012-03-07 12:00:00

2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől.



2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől. Ugyancsak mai naptól lépett életbe a technikai segítségkérő és hibabejelentő vonal, amely a 06-80-987-425 –ös ingyen hívható számon érhető el. Az IdeaPad és IdeaCentre termékcsalád teljeskörű műszaki támogatása a fent említett call centerünkön keresztül folyik a mai naptól. Ezen számon kell az ügyfeleknek és partnereknek továbbiakban az esetleges meghibásodásokat bejelenteniük, ahol az ügyfélszolgálatos kollégák minden szükséges információval tájékoztatják a betelefonálókat. 


Megváltozott a Lenovo szervizfolyamata


 


A garanciális változások a következő típusokat érintik


 




Notebook:

– IdeaPad „S” széria

– IdeaPad „U” széria

– IdeaPad „V” széria

– IdeaPad „Z” széria

– IdeaPad „Y” széria

– IdeaPad „B” széria

– IdeaPad „G” széria

 

Desktop & AIO:

– IdeaCenter „A” széria

 

Tablets:

– IdeaPad „K1” 

 

Garanciális ügyintézés folyamata


 


1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése

2. A Hotline szám hívása – szolgáltatásigénylés (06-80-987-425)

3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti:  pdf másolatot a  retail_HU@teleperformance.com email címre küldendő

4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása

5. Call center munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS)

6. Felvétel és szállítás a Jabilnek (Lengyel központú szerviz)

7. A termék javítása és visszaküldése a meghatározott címre

8. A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)

 


További információk


 


Szolgáltató: Jabil Lengyelország – www.jabil.com

Helyszín: Bydgoszcz

Logisztikai és szállítási  szolgáltató: UPS

 


Igénylési és regisztrálási eljárás


 

(1) Gyári sorozatszám és termék típus szám

(2) Ügyfél vezeték- és keresztneve

(3) Felvételi cím

(4) Kontakt adatok: e-mail, mobilszám 

(5) Igény nyilvántartás(protokol) részletes hibaleírással

(6) Számlamásolat (pdf):  a Call center kérésére

(7) A gép ne rendelkezzen biztonsági jelszavakkal

 

 

Pucu


Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait

Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait

Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon muszáj bővülni, de a föld erőforrásai...
Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon...

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik

Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan döntést hozott, ugyanis nem a Qualcomm...
Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan...

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz

A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már használja is a kiberbiztonsági programot –...
A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már...