
Okostelefon hirdetések: az Android kiütéssel nyert
A három mobilos platform közül az Android ülhetett a dobogó legfelsőbb fokára: a legtöbb hirdetéssel ők büszkélkedhetnek
A mai világban senkinek sem okoz meglepetést az a kijelentés, hogy a marketing kiadásokat igen komolyan megfizettetik a vásárlókkal. A hirdetések egyik legjobb platformja pedig az okostelefonok adta lehetőségek: szinte mindenkinek van és mindenki kötődik is hozzá, sőt vannak akik már függőségben élnek tőle.
Ennél fogva az Opera Mediaworks legfrissebb jelentése igen csak beszédes: ezek szerint az Android-os telefonokon megjelenő reklámok már nagyobb forgalmat hoztak, mint az iOS-es társaik. Persze még mindig van hova fejlődni, mert árbevétel alapján még mindig az utóbbi a nyerő. Csak, hogy némi számadattal is szolgáljunk: havi lebontásban nem kevesebb, mint 60 (!) milliárd reklám jut el, nagyjából 425 millió felhasználóhoz. Ilyen számadatok mellett a piacvezető elsőbbség komoly fegyvertény, főleg ha profit ügyében is sikerül letaszítani a trónról az iOS-t az Android-nak.
Gabe

Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait
Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon...

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik
Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan...

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz
A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már...

AMD hivatalos közlemény: nem lesz kripo-bányászat elleni korlátozás az RX 6000 kártyákban
Habár az AMD Radeon RX 6000 szériája nem a legjobb választás kriptovaluta-bányászatra, a cég megerősítette, hogy nem fogják korlátozni...