részletes keresés

Plusz 2 év garancia jár minden Techkalauz olvasónak a Laptopszalonnál!

Frissítve: 2017-07-19 10:00:14
Létrehozva: 2017-05-28 08:00:14

Techkalauz olvasó vagy? Éppen laptop vásárlása előtt állsz, de nem vagy megelégedve azzal, hogy a gyártók csak egy vagy két év jótállás biztosítanak a termékekre?...


Dell Inspiron 15 5000 (5567) - Fejlődés?


Techkalauz olvasó vagy? Éppen laptop vásárlása előtt állsz, de nem vagy megelégedve azzal, hogy a gyártók csak egy vagy két év jótállás biztosítanak a termékekre? Akkor ez a Te pillanatod, hiszen érdemes volt az oldalra lépned, ugyanis plusz 2 év jótállást vállal a Laptopszalon minden notebookra, persze bizonyos feltételek mellett!



A plusz 2 év garanciát minden Techkalauz olvasó megkaphatja, akik rendszeres követői magazinunknak és laptopot vásárolnak a Laptopszalonnál. Az érvényességhez csak annyi szükséges, hogy a tulajdonos a gyári garanciális időszakban és a következő 1 évben is évente egy alkalommal elhozza a készülékét egy díjköteles átvizsgálásra és tisztításra. A laptophoz tartozó szervizkönyvben pecséttel igazolják a karbantartás elvégzését.


A Laptopszalon kínálatát itt lehet elérni:


http://www.laptopszalon.hu/


Hogyan tudom igénybe venni a +2 év garanciát?


Írj egy levelet az info(kukac)techkalauz.hu email címre, a tárgy mezőbe pedig írd bele, hogy +2 év garancia.


Miért jó neked a +2 év garancia?



  • a gyári garancián felül (2 vagy 3 év) további +2 év garanciát biztosít számodra a Laptopszalon (így akár 5 év is összejöhet)

  • a laptopod hűtés rendszere folyamatosan karban lesz tartva (ventilátor tisztítás, CPU és GPU hőközlő pasztájának cseréje), amely nagyrészt kizárja a meghibásodás lehetőségét. Erről bővebben itt írtunk!


Mi az éves karbantartásnak a költségvonzata?


A +2 év  garancia érvényesítéséhez szükséges tisztítás és karbantartás díja egységesen bruttó 6.900 Ft, amelyet bármelyik Laptopszalon üzletben igénybe lehet venni. A készülékhez ajándékba kapott 2 x 2.500 Ft (összesen 5.000 Ft) szervizkupont természetesen fel lehet használni az éves karbantartások folyamán, ezzel még tovább csökkentve a költségeket, így maga a szolgáltatás összesen 2+2 év esetén 15.700Ft-ra, míg 3+2 év esetén 22.600Ft-ra jön ki. Mindezt pedig 4-5 év alatt kell kifizetni, továbbá a laptopunkat még rendszeresen karban is tartják. Tájékoztatásul, a gyártók által nyújtott gyári garancia kiterjesztési lehetőségek díja plusz 1 évre kivetett ára átlagosan 30-40.000 Ft, plusz 2 évre kivetett ára pedig akár 80.000 Ft is lehet.


Hogyan történik a folyamat?


Az átvizsgálást a gyári 24 hónap garanciával rendelkező készülékek esetében először a 10. és 12. hónap között, másodszor a 22. és 24. hónap között, harmadszor pedig a 34. és 36. hónap között kell elvégezni. A gyári 36 hónap garanciával rendelkező laptopok esetén is ugyan ezen logika mentén kell szervizelni, annyi kiegészítéssel, hogy kell egy negyedik átvizsgálás is, melyet a 46. és 48. hónap közé kell beütemezni.


A nyomon követés érdekében a vásárló a regisztráció során megadja adatait (többek között e-mail cím és telefonszám), és amennyiben hozzájárul, az esedékes időszak előtt minderről emlékeztető e-mailt küld a Laptopszalon értesítő rendszere.


Ezután a vásárlónak nincs más dolga, mint a kijelölt időszakokban vagy személyesen, vagy szerződött futárszolgálatunk (GLS) segítségével eljuttatni a készüléket a Laptopszalon bármelyik üzletébe (a futárszolgálat díja a honlapon kerül feltüntetésre, jelenleg bruttó 1500 Ft utanként). A szakértő laptopszalonos munkatársak a laptopot lehetőség szerint azonnal, de legkésőbb 48 órán belül (munkanapok tekintetében) megvizsgálják. Minden olyan javítási munka esetén, amely többletköltséget jelentene a vásárló számára (például törés vagy folyadék okozta korrodáció), előzetesen konzultálnak, jóváhagyás esetén az alkatrészt megrendelik és törekednek a lehető leggyorsabb ügyintézésre. A munka elvégzéséről részletes jegyzőkönyvet adnak, a vásárló pedig megkapja a pecsétet a laptophoz tartozó szervizkönyvbe.


Nincs üzlet a lakóhelyem közelében, így hogyan oldjam meg a szervizelést?


Ebben is segít Neked a Laptopszalon: szerződött futárszolgálatuk kedvezményes, fix tarifával szállítja háztól házig a készülékedet, oda és vissza. Egy út ára 1500 Ft, és ha éppen nem jársz olyan város közelében, ahol van Laptopszalon üzlet, akkor így is biztosan olcsóbban jön ki a szállítás, mint amennyi az útiköltséged lenne.


Mi történik, ha más szervizbe viszem, vagy ha megbontom a laptopot?


Ahhoz, hogy a Laptopszalon biztosan tudja, a készüléket a legmegfelelőbb szakemberek vizsgálták, fontosnak tartják, hogy ezt a munkát ők magunk végezzék el. Így vállalhatnak azért garanciát, hogy a Laptopszalon minőségi követelményeinknek megfelelően kerül elvégzésre a karbantartás. Tehát ha te saját magad, vagy egy másik szerviz bontja meg a laptopot, és esetleg nem a Laptopszalonnál vásárolt alkatrészekre cseréli ki a gyári alkatrészeket, arra az esetre nem tudjuk vállalni a plusz 2 év  garanciát.


Mi történik, ha a gyári garancia időtartama alatt meghibásodik  az eszközöm?


A gyári garancia éveiben meghibásodó laptopot az egyébként is érvényes eljárás szerint szükséges a tulajdonosnak javíttatnia (az adott gyártó által szervizelésre kijelölt pontokon), ez azonban nem helyettesíti a plusz 1 / 2 év garancia érvényesítéséhez szükséges karbantartás elvégzését. Amennyiben a készüléked a karbantartásra kijelölt időszak alatt, vagy ahhoz közeli időpontban hibásodik meg, egyedi elbírálás alapján határozzák meg a továbbiakat. Kérjük, ilyen esetben mindig vedd fel a kapcsolatot a Laptopszalon munkatársaival a szervizelés megkezdése előtt.


Mi történik, ha a gyári garanciaidő után meghibásodik  az eszközöm?


Amennyiben a tulajdonos rendelkezik két/három/stb. érvényes pecséttel (a gyári garancia éveinek számától függően) a szervizkönyvben, jogosulttá válik a garancia érvényesítéséhez a készülék harmadik/negyedik évében. Ilyen esetben is szükséges a készülék eljuttatása a Laptopszalon üzleteinek valamelyikébe, ahol munkatársak bevizsgálják a készüléket, azonosítják a problémát és törekszenek az azonnali javításra, valamint elindítják az alkatrész beszerzését, amennyiben szükséges. A folyamat tehát megegyezik a gyári garanciális időtartam alatt történő meghibásodások esetében szokásos ügymenettel. Amennyiben a javítás nem lehetséges, a laptopod jelenkori értékével egyenértékű készülékkel (lehetőleg azonos típusú vagy tudású), vagy az annak megfelelő értékű vásárlási utalvánnyal kártalanítanak.



Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait

Így támogatja a FUJITSU az ENSZ fenntartható fejlődési céljait

Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon muszáj bővülni, de a föld erőforrásai...
Komoly fejtörést okoz mostanában a világ vezetőinek és vezető vállalatinak a fenntartható fejlődés kérdése. Ugyanis valamilyen módon...

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik

A Motorola Moto G20 állítólag Unisoc processzorral és 4 GB RAM-mal érkezik

Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan döntést hozott, ugyanis nem a Qualcomm...
Azt a hírt rebesgetik, hogy a Motorolánál új telefon van érkezőben, ez pedig nem más, mint a Moto G20. Úgy tűnik a gyártó szokatlan...

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz

Hackerek, vigyázat! – Anti-cheat érkezett a PS5-höz

A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már használja is a kiberbiztonsági programot –...
A Denuvo bejelentette, hogy népszerű népszerű Denuvo Anti-Cheat programja már a PlayStation 5-ön fut. Számos nagy játékcím már...